Privacy, voorwaarden & klachten, informatie voor cliënten
Privacy
Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik, als uw behandelende therapeut, een dossier aanleg. Dit is ook een wettelijke plicht opgelegd door de WGBO. Uw dossier bevat aantekeningen over uw gezondheidstoestand en gegevens over de uitgevoerde onderzoeken en behandelingen. Ik doe mijn best om uw privacy te waarborgen. Dit betekent onder meer dat ik: zorgvuldig omga met uw persoonlijke en medische gegevens en ervoor zorg dat onbevoegden geen toegang hebben tot uw gegevens. Als uw behandelende therapeut heb ik als enige toegang tot de gegevens in uw dossier. Ik heb wettelijk geheimhoudingsplicht (beroepsgeheim).
Klachten en geschillencommissie
Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets misgaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen.
KvK nr. 57607680
AGB-code zorgverlener 90104355
AGB praktijkcode 90063664
NFG reg.nr. 8760
NAP reg.nr. 241114
Geschillencommissie Quasir
Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief
Medisch Plein de Kwikstaart | Unit 5
Witte de Withstraat 57
3342 TV Hendrik-Ido-Ambacht
06 226 170 20
info@praktijkmerel.nl
www.praktijkmerel.nl